Avatar billede jasperDK Nybegynder
16. juni 2004 - 08:20 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Blender Render

Nu er jeg gået igang med med Blender.. med denne tut: http://www.b5-blender.com/tutorial1.html

Når jeg så skal render, for at se mit resultat, trykker jeg enten på F12 eller på Render iconet. Så kommer der en box op, hvor min Sphere burde være. Men der er kun en farve, og ikke den figur som jeg har lavet. Jeg kan ændre begrundens farve, men det hjælper ikk!

Hvad skal jeg gøre? Håber det var forståeligt!
Avatar billede jasperDK Nybegynder
16. juni 2004 - 13:21 #1
Ingen der kan svare?
Avatar billede michael-k Nybegynder
16. juni 2004 - 14:22 #2
Prøv www.3dmaxer.dk de har lige lavet en blender kategori i deres forum, og ved der er et par kompetente herre på det område derinde. Så måske der er større chance der :)
Avatar billede jasperDK Nybegynder
16. juni 2004 - 14:25 #3
Mange tak, tjekker lige!
Avatar billede jasperDK Nybegynder
17. juni 2004 - 08:10 #4
Kand du ikk ligge et svar michael? Så kan du lige få point for linket!
Avatar billede michael-k Nybegynder
17. juni 2004 - 11:57 #5
jo det kan jeg godt.

Fik du svar på det derinde :)
Avatar billede jasperDK Nybegynder
17. juni 2004 - 15:17 #6
Ja, efter 3 timer, så var problemet løst!
Ha´ en hyggelig dag!
Avatar billede michael-k Nybegynder
17. juni 2004 - 20:35 #7
hehe okay, tak og ilm.