Avatar billede ahjac Nybegynder
15. juni 2004 - 11:50 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Hvordan får jeg et spejlvendt c, efterfulgt af colon ?

Ved afskrivning af tekster har jeg af og til brug for at lave et spejlvendt c, efterfulgt af et colon. Tegnet findes vistnok ikke i mine fonte.
ahjac
Avatar billede thedeathart Nybegynder
15. juni 2004 - 12:02 #1
menuen start -> programmer -> tilbehør -> (systemværktøjer(winxp) ) -> Tegnoversigt.

Prøv så at kigge alle frontene igennem, men start evt. med de alm. arial, veranda.

Er det et eller andet græsk symbol, hvis du kender navnet, så ville det være nemmere at finde.
Avatar billede michael_stim Ekspert
15. juni 2004 - 12:04 #2
Kan ikke finde det nogen steder i word, er der et tegn der ser sådan ud?
Avatar billede michael_stim Ekspert
15. juni 2004 - 12:04 #3
Ellers er der en masse tegn i indsät->symbol
Avatar billede krogsager Nybegynder
15. juni 2004 - 12:25 #4
Hvilket sprog skal du "kopiere" fra?
Avatar billede jkrons Professor
15. juni 2004 - 13:00 #5
Jeg mener ikke at de pågældende tegn findes i de almindelige tegnsæt, så du kan nok blive nødt til at lave tegnet selv i et grafikprogram eller lignende. CorelDraw skulle være det nemmeste, og så bruge det i dine dokumenter,
Avatar billede vejmand Juniormester
15. juni 2004 - 18:35 #6
כ:
Er det sådan du mener?
I min Word 2000 findes det "spejlvendte" c under > Indsæt -> Symbol -> Hebraisk standard og så efterfulgt af alm. kolon.
Måske en alternativ løsning, men alligevel ;-)
Avatar billede vejmand Juniormester
15. juni 2004 - 18:36 #7
Ups, det kunne den ikke vise her på siden, sorry
Avatar billede vejmand Juniormester
15. juni 2004 - 18:40 #8
Og så er det Word 2002, det går sgu godt, det her.....