Avatar billede peaze Nybegynder
14. juni 2004 - 21:17 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Min papirkurv er væk!

Hjælp!

Min papirkurv er væk! Den ligger ikke på skrivebordet og jeg kan ikke finde den. Jeg ved ikke hvordan den er forsvundet.

Kan jeg få den frem igen?
Avatar billede cool_casper Nybegynder
14. juni 2004 - 21:26 #1
Avatar billede peet-49 Novice
14. juni 2004 - 21:29 #2
Brug systemgendannelsen.
Avatar billede bartfreak Nybegynder
14. juni 2004 - 21:29 #3
sjovt nok, er der nogle der gerne vil vide hvordan man for den fjernet..O)
Avatar billede peaze Nybegynder
14. juni 2004 - 21:35 #4
Tak Cool_casper!

Jeg brugte:

WORKAROUND
If you cannot restore the Recycle Bin by using the resolutions that are listed in this article, work around this issue by creating a shortcut to the Recycle Bin:
Click Start, and then click My Computer.
On the Tools menu, click Folder Options.
Click the View tab, and then click to clear the Hide protected operating system files (Recommended) check box. Click Yes when the warning message appears.
Click Folders on the toolbar.
In the left pane, under Folders, locate the Recycle Bin folder, and then drag the Recycle Bin folder to the desktop.
On the Tools menu, click Folder Options.
Click the View tab, and then click to select the Hide protected operating system files (Recommended) check box. Click OK.
Avatar billede cool_casper Nybegynder
14. juni 2004 - 23:22 #5
Det var så lidt.. !-)