Avatar billede faramir Nybegynder
12. juni 2004 - 19:58 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Gode video-tutorials til 3dm eller gmax?

Hej eksperter!

Er der nogen der har links til et side med nogle gode video-tutorials til enten 3dm og gmax? Er ved at skulle igang med noget modding så er interesseret i nogle inputs med fremgangsmåder o.lign.
Ideer til eventuelle cd/dvd'er med video-tutorials ville jeg også blive glad for...

På forhånd tak!
Avatar billede strych9 Praktikant
12. juni 2004 - 20:06 #1
www.lynda.com har et par 3ds max video cd-rommer til salg.
Avatar billede michael-k Nybegynder
13. juni 2004 - 23:45 #2
www.3dbuzz.com kan du downloade video tuts. Det eneste du skal gøre er at lave en bruger.

Har dog hørt at det kun er de første par kapitler som er gratis nu, men er ikke helt klar over hvordan det er blevet, men tjeck det ud, de er kanon de videoer
Avatar billede osborne Nybegynder
15. juni 2004 - 23:30 #3
Vedr. 3dbuzz .. ja de har lavet en form for restriktion på downloads nu. For at kunne downloade det hele skal man være bruger og have en "stjerne", og en sådan stjerne får man kun hvis man er meget aktiv i deres webforums osv.

Man kan dog også købe en samling af "The best of 3dbuzz" - som på et tidspunkt også gav en stjerne, men jeg ved ikke om det gælder længere.
Avatar billede strych9 Praktikant
15. juni 2004 - 23:33 #4
eller download dem over noget p2p? Det har de vel ikke noget imod. De prøver vel bare at spare lidt på båndbredden... Tjah, de skriver nok licensbetingelser et sted på siten.
Avatar billede michael-k Nybegynder
18. juni 2004 - 01:20 #5
Vil tro deres strategi er at få så mange aktive brugere som muligt :)
Avatar billede osborne Nybegynder
28. juli 2004 - 07:57 #6
Se også på http://3d-palace.com og muligvis er der også nogle på http://www.3dmaxer.dk/

Håber det hjælper