Avatar billede elskermad.dk Nybegynder
12. juni 2004 - 13:37 Der er 24 kommentarer og
1 løsning

søger testere til et nyt gratis webshop-system

hej eksperter :)

jeg har de sidste par måneder arbejdet på et webshopsystem og mit store håb er at jeg kan gøre systemet gratis for brugerene uden reklame og andet gøjl...

jeg søger nu nogle folk som er interesseret i en gratis webshop hvor de får mulighed for at være med til at bestemme hvordan systemet skal virke osv...

det skal meget gerne være nogle som måske allerede har en webshop men måske ikke har lyst til at betale 300-500 kr pr. måned da der også skal komme lidt besøgende til webshoppen for at jeg kan få testet på systemet og evt fejl kan blive fundet!

et eksempel på hvordan webshoppen ser ud og indeholder kan ses her: www.demo.shop.alvision.dk - der er dog ikke rigtigt oprettede nogle varer andet end et par "test"-varer...
administration kan findes på www.demo.shop.alvision.dk/demo med passwordet demo så du kan se lidt af det bagvedliggende!

hvis du er interesseret i dette så smid en kommentar og jeg opretter en webshop for dig!
Avatar billede elskermad.dk Nybegynder
12. juni 2004 - 13:37 #1
hov... administrationen ligger på www.demo.shop.alvision.dk/admin (ved ikke lige hvad jeg tænkte på ;D)
Avatar billede punnishment Nybegynder
12. juni 2004 - 13:58 #2
har lige testet din administration.

1. Hoveddesignet behøves ikke at være med i administration delen, det gør systemet uoverskueligt. Lav et simpelt design der fylder skærmen 100% (eller 700px...) og lav en menu hvor du kan smide alle dine links ind.

2. En lækker funktion ville være at folk skulle kunne intigrere deres design med dit system, via administrationsdelen (meget svær opgave, men kan godt løses!)
Avatar billede fcknet Nybegynder
12. juni 2004 - 14:03 #3
1. Under admin kan man ikke godkende en ordre (der sker ikke noget)
2. Når man klikker på en bruger i oversigten over ordrer kommer der en 404 fejl
Avatar billede elskermad.dk Nybegynder
12. juni 2004 - 14:08 #4
spørgsmålet er ikke ment som at I skal ind og finde fejlene og så skrive dem her... søger nogle der er interesseret i at ha en "særiøs" webshop og som også kan skaffe lidt kunder til butikken!

jeg gir en gratis webshop og får rettet mine fejl i systemet på denne måde...
Avatar billede fcknet Nybegynder
12. juni 2004 - 14:08 #5
1. Statistik virker ikke (under admin)
2. Man kan ikke slette varer
Avatar billede elskermad.dk Nybegynder
12. juni 2004 - 14:11 #6
fcknet: jeg er godt klar over disse ting - har bare ikke fået lavet dem lavet endnu da jeg ser det som de besøgende kan komme til som vigtigere...
Avatar billede nordicwolf Nybegynder
12. juni 2004 - 15:24 #7
Hvis du gør ind under "kategori oversigt" og klikker på foder det næste vindue er der 2 x Andet.
Avatar billede voirsous Nybegynder
16. juni 2004 - 15:33 #8
elskermad.dk du bør få styr på din markup kode da den fucker fuldstændig op i min browser (mozilla) :).
Avatar billede blyno Praktikant
21. juni 2004 - 12:11 #9
Kunne sagtens være interesseret, men som voirsous nævner - så snakker den ikke så godt sammen med (bl.a.) Ildfuglen :-(
Hvis den bliver browseruafhænig - ummmm :-)
Avatar billede elskermad.dk Nybegynder
21. juni 2004 - 12:23 #10
jeg er allerede gået i gang med helt nyt kode til webshoppen som meget gerne skal blive noget bedre i alle browsere og ikke kun IE som den er ny... tror det er opbygningen med div's der gør den så dårlig i alle andre end IE! ?

begyndt at bygge noget i tabeller i stedet så får jeg at se om det er bedre!
Avatar billede elskermad.dk Nybegynder
21. juni 2004 - 12:23 #11
blyno: hvad havde du tænkt dig du vil tilbyde på en evt webshop?
Avatar billede blyno Praktikant
21. juni 2004 - 13:17 #12
Min kæreste har en lille webshop med diverse børneting (i opstartfasen). Det er den jeg har tænkt på.
Den er 100 % statisk, alle opdateringer skal laves i html'en - og gæt selv hvem der står for det. Jeg er selv igang med at gøre den dynamisk - men der er liiiige det der sædvanlige problem med tiden :-)
Så hvis vi istedet kunne bruge en hun kunne opdatere via et admin mod - ville det da være perfekt.
De er den slags varer som du kan se her: (test version) shop.anneshampoo.dk
Avatar billede elskermad.dk Nybegynder
21. juni 2004 - 14:54 #13
jeg har lavet grunddesignet om til tabeller nu... fungere det bedre I jeres browsere nu?? (jeg er godt klar over siden hvor varen blir vist stadig ikke er god)
Avatar billede blyno Praktikant
21. juni 2004 - 16:00 #14
Det fik den jo til at se meget pænere ud, men som du nævner - så ser varevisningen lidt sær ud..
Avatar billede elskermad.dk Nybegynder
21. juni 2004 - 16:09 #15
jep, det skal bare rettes så burde det også kunne vises i andre end IE os! :]

men du opretter bare en hvis du sys det ser brugbart ud! hvis du har specielle ønsker angående functioner osv skriver du bare! det kan andre jo også få glæde af
Avatar billede steen_hansen Forsker
21. juni 2004 - 16:13 #16
Det lyder spændende, går lige ind og kigger :o9
Avatar billede elskermad.dk Nybegynder
21. juni 2004 - 17:44 #17
er det noget du kan bruge steen_hansne?
Avatar billede elskermad.dk Nybegynder
21. juni 2004 - 17:44 #18
steen_hansen skulle der selvfølgelig stå
Avatar billede steen_hansen Forsker
21. juni 2004 - 20:53 #19
Meget gerne, det ser ikke så dumt ud, og jeg tror bestemt det bliver godt, når koden er på plads :o)
Avatar billede elskermad.dk Nybegynder
21. juni 2004 - 21:17 #20
hehe hvilke steder virker stadig ikk i jeres browsere??

(er klar over varevisning)
Avatar billede blyno Praktikant
21. juni 2004 - 21:52 #21
Kigger nærmere :-)
Shoppen skal ligge på dit domæne ? (Jeg ved at jeg bare kan skjule adressen og redirecte fra egen side)
Avatar billede elskermad.dk Nybegynder
21. juni 2004 - 21:57 #22
hvis der kan findes en måde at skjule at den ligger på mit domæne er det helt fint med mig! jeg synes bare ikke selv om frames derfor jeg ikke har lavet nogle forsøg på at skjule adressen!

kan høre mit webhotel om der kan tilsluttes et domæne på en eller anden måde! men ellers er det vel muligt at sige velkommen også på dit eget domæne først og bagefter sende brugeren videre til shoppen
Avatar billede elskermad.dk Nybegynder
02. august 2004 - 21:49 #23
lukker! systemet kan oprettes på www.alvision.dk/webshop.php
Avatar billede brianalbertsen Nybegynder
24. oktober 2004 - 15:59 #24
er det muligt at få den op og ligge på eget domæne?

Har oprettet Basil derinde
Avatar billede elskermad.dk Nybegynder
24. oktober 2004 - 16:22 #25
ja, mod betaling da mit webhotel tager penge for at tilknytte domæner!
kontakt mig lige på anders[snabela]alvision[punktum]dk istedet