Avatar billede tberte1 Nybegynder
11. juni 2004 - 15:22 Der er 7 kommentarer

hover inline

Er der nogen der ved om man kan bruge hover inline. Noget ala <a href="link.html" style=":hover{font-weight:bold;}">etEllerAndet</a>
Avatar billede roenving Novice
11. juni 2004 - 15:28 #1
Næh, men sådan:

<a href="link.html" onmouseover="this.style.fontWeight='bold';" onmouseout="this.style.fontWeight='normal';">etEllerAndet</a>
Avatar billede tberte1 Nybegynder
11. juni 2004 - 15:31 #2
helst ikke noget javascript da det skal være en del af en html-mail
Avatar billede roenving Novice
11. juni 2004 - 15:32 #3
Virker det da ikke ?-)
Avatar billede tberte1 Nybegynder
11. juni 2004 - 15:34 #4
jeg mener ikke at det er alle email programmer der forstår javascript... men jag kan jo tage fejl :-)
Avatar billede roenving Novice
11. juni 2004 - 15:38 #5
Forstår de så css ?-)

-- for alternativet er at indlægge et stylesheet, for du kan i hvert fald ikke laver noget inline !-)
Avatar billede tberte1 Nybegynder
11. juni 2004 - 15:43 #6
Jeg er ikke sikker...jeg har bare læst et sted at man helst skal undgå javascript i mails. Jeg laver alt css inline fordi når man sender til en hotmail æder den alt hvad er står i <head>
Avatar billede roenving Novice
11. juni 2004 - 15:49 #7
Okay !-)