Avatar billede peder-dingo Nybegynder
09. juni 2004 - 11:33 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Canon PowerShot A310

Hej...
Jeg vil købe et digitalkamera til under 1500 kr, og er faldet over Canon PowerShot A310 til omkring 1300 kr. Er det et godt kamera og har det nogen fejl/mangler? Eller findes der et bedre kamera til prisen som du kender??
Avatar billede Slettet bruger
09. juni 2004 - 13:51 #1
ude fra canon.dk:

Canon går du ikke fejl af ,til prisen er det et godt kamera

Type  1/2,7” CCD

Effektive pixels  ca.3,2M

Farvefiltertype  Primærfarve

Type  DIGIC med iSAPS-teknologi

Brændvidde  5,0 mm (35mm film ækvivalent: 33 mm)

Zoom  Digital ca. 5,1x

Største blænde  f/3,6

Konstruktion  5 elementer i 5 grupper (1 asfærisk elementtype)

Type  TTL

AF System / punkter  5-punkts AiAF, 1-punkts AF (centre)

AF Lås  Låst, når lukkerknappen er trykket halvt ned

AF Hjælpelys  Ja

Korteste fokuseringsafstand  5cm

Lysmålingsmetoder  Evaluerende, center-vægtet gennemsnit, spot (center)

Eksponeringskompensation  '+/- 2 EV i 1/3 stoptrin

ISO Filmfølsomhed  AUTO, 50, 100, 200, 400

Hastighed  1 – 1/2.000 sek.

Type  TTL

Indstillinger  Auto, Dagslys, Overskyet, Glødelampe, Lysstofrør, Stærkt lysstofrør,
Brugerdefineret

Type  sRGB

Søger  optisk søger

Skærm  1.5” P-Si TFT, ca. 78.000 pixel

Dækning  100%

Indstillinger  Auto, Manuel Flash Til/Fra

Rød-øje reduktion  Ja

Indbygget Flashområde  20cm-2,0m (ved ISO AUTO-ækvivalent)

Indstillinger  Auto, Manuel, Lang lukketid, Stitch Assist, Movie

Fotoeffekter  Vivid, Neutral, Lav skarphed, Sepia, sort/hvid

drive Modes  Enkelt, kontinuerlig

Billedstørrelse  (L)2048 x 1536, (M1)1600 x 1200, (M2)1024 x 768, (S)640 x 480

Kompression  SuperFin, Fin, Normal

Filmoptagelse  (L)640 x 480, (M)320 x 240, (S)160 x 120, 15 billeder/sek.

Filmlængde  op til 30sek. 640 x 480 (2)

Stillbilledformat  JPEG (Exif 2.2 [Exif Print]-kompatibel) / Design-regel for

kamerafilsystem, Bestillingsseddel til digital print [DPOF] Version 1.1-kompatibel

Film  AVI [Motion-JPEG + WAVE (mono)]

Lydfiler  WAVE (mono)

Canon Printere  Canon Compact Photo-printere (CP300/200/100/10) og Bubble Jet-
printere med direct print-funktion. (ID-fotoprint, filmprint)

PictBridge  Ja

Mit Kamera  Brugertilpasning af opstartsbillede og kameralyde

Lyd memo  op til 60 sek. pr. billede

Histogram  Ja

Playback Zoom  2x – 10x

Selvudløser  ca. 2 eller 10 sek.

Menusprog  Engelsk, tysk, fransk, hollandsk, dansk, finsk, italiensk, norsk, svensk,
spansk, forenklet kinesisk, japansk

Computer  USB (Mini-B, PTP)

Andet  A/V output (PAL/NTSC)

Type  CompactFlash type I

PC  Windows 98(inkl. SE) / 2000 / Me / XP

Macintosh  OS 9.0 – 9.2, OS X v10.1 / v10.2

Browsing & Printing  ZoomBrowser EX (PhotoRecord) / ImageBrowser

Andet  PhotoStitch

Drivere  TWAIN (Windows 98 / 2000), WIA (Windows Me)

Billedmanipulation  ArcSoft PhotoImpression, ArcSoft VideoImpression

Batterier  2x AA alkaline- eller NiMH-batterier (alkaline-batterier medfølger)

Batteriets levetid  Alkaline-batterier: ca. 75 billeder (LCD-skærm tændt)

AC strømforsyning  Ekstraudstyr: lysnetadapter ACKxxxx

Taske  Blød taske SC-PS900

Strømforsyner og batterioplader  Batteriopladersæt CBK-100, CBK4-200, kompakt
lysnetadapter CA-PS800
Avatar billede mattbaker Nybegynder
12. juni 2004 - 00:27 #2
Du finder nok ikke noget bedre til de penge!
-Matt B
Avatar billede peder-dingo Nybegynder
12. juni 2004 - 12:15 #3
okay, tak
Avatar billede peder-dingo Nybegynder
12. juni 2004 - 12:29 #4
sådan
Avatar billede peder-dingo Nybegynder
16. juni 2004 - 11:49 #5
Hvor giver jeg jer jeres point? I har ikke afgivet et svar endnu!
Avatar billede peder-dingo Nybegynder
21. juni 2004 - 12:56 #6
Hallo? Giv et svar før jeg kan give jer point...
Avatar billede mattbaker Nybegynder
21. juni 2004 - 23:07 #7
Hey!