Avatar billede peaze Nybegynder
08. juni 2004 - 14:34 Der er 8 kommentarer

h323log - hvad er det?

Jeg har en fil der ligger på mit skrivebord (ikke genvej) der hedder "h323log" - jeg kan ikke slette filen, og når jeg årøver så står der "Det er ikke muligt at slette h323log......".
Er der nogen der ved hvad det er og hvor den "kommer" fra. Og hvordan jeg sletter den.
Avatar billede peaze Nybegynder
08. juni 2004 - 14:34 #1
obs: det er en .txt fil
Avatar billede hcma Novice
08. juni 2004 - 14:41 #2
ved ikke hvad det er, men kan du ikke bare åbne den og checke indholdet.
Sletning:  opret en tom tekstfil og gem den på skrivebordet. Marker så h323log samt den tomme tekstfil samtidig og tryk på delete.
Avatar billede cp1 Nybegynder
08. juni 2004 - 15:23 #4
glipper de andre forslag er der denne mulighed
-------------------------------------------------------------------------------------

1.åben command promt vindue , naviger frem til biblioteket hvor den pågældende mappe ligger
2.åben taskmanager ,afslut explorer
3.slet den pågældende mappe fra command promt vinduet med kommandoen: rd mappenavn /s /q
4.er det en enkelt fil slet den med kommandoen: del filnavn /f/q
5.nu har du to vinduer åbne , taskmanager og command promt ,
6.i taskmanager vælg>file>new task skriv explorer og windows er kørende igen :))
Avatar billede peaze Nybegynder
08. juni 2004 - 15:27 #5
ok jeg prøver!
Avatar billede peaze Nybegynder
08. juni 2004 - 15:27 #6
catbody> Jeg har tjekket indholdet - der er intet
Avatar billede peaze Nybegynder
08. juni 2004 - 15:36 #7
Dr. Delete virkede ikke heller ikke efter reboot
Avatar billede hcma Novice
08. juni 2004 - 16:18 #8
har du prøvet at gøre det jeg skrev ang. sletning