Avatar billede hyperguy Nybegynder
08. juni 2004 - 08:29 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Radius Server + Iptables

Findes der nogle programmer der gør det muligt at lave en radius server som iptables tjekker op imod for at opdater en kæde?

Jeg har nemlig 25 maskiner der skal bruge den samme kæde og lige nu har vi et script der selv opdater det, men hvis der er en ip som skal ud på alle serverne, tager det en krig, desværre.

Nogle ideer?
Avatar billede strych9 Praktikant
08. juni 2004 - 11:37 #1
hmm kender ikke lige til en metode til at gøre det med Radius, men hvad med at gøre det op mod en dynamisk dns service i stedet?
Avatar billede hyperguy Nybegynder
08. juni 2004 - 12:37 #2
Vi snakker om en liste på 4500 iper der skal opdates nogle gange om dagen.
Avatar billede hyperguy Nybegynder
20. oktober 2005 - 08:05 #3
lukket