Avatar billede jesper_bn Nybegynder
07. juni 2004 - 18:58 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Hjælp med 3d max registrerin

Nå jeg prøver at tryk Authorize 3ds max 6 kommer der bare et hvidt vindue
http://spindowter.1go.dk/3dmaxhelp.jpg
Det er en trail version af 3ds max 6 som jeg vil registrere eller hvad man nu kalder det. men hvad skal jeg gøre??
Avatar billede jesper_bn Nybegynder
07. juni 2004 - 19:12 #1
Avatar billede jesper_bn Nybegynder
07. juni 2004 - 19:12 #2
kopier linket op i ard. linien og tryk enter så virker det
Avatar billede osborne Nybegynder
07. juni 2004 - 23:39 #3
Det ser godt nok mystisk ud. Jeg vil foreslå at du kontakter Discreet support, alternativt der hvor du har købt din Max licens og hører om de kender det problem.
Avatar billede osborne Nybegynder
07. juni 2004 - 23:41 #4
Sorry jeg havde ikke læst at det var en trial  .. jammen så synes jeg du skal kontakte en forhandler, f.eks. www.3dc.dk de plejer at være meget hjælpsomme og kan også sælge dig en licens. Det er noget med at det ikke er lovligt at købe en licens i udlandet? (men jeg kender ikke helt Discreets regler).
Avatar billede osborne Nybegynder
08. juni 2004 - 14:14 #5
.. tal f.eks. med Claus derude
Avatar billede michael-k Nybegynder
09. juni 2004 - 01:22 #6
Hvad sker der hvis du bare vælger en af dem ?
Avatar billede jesper_bn Nybegynder
09. juni 2004 - 20:06 #7
der sker ikke en disse
Avatar billede osborne Nybegynder
10. juni 2004 - 21:20 #8
Der er ingen grund til at registere en trial. Bestil blot en Max licens og bed om at få tilsendt en CD med hele svineriet. Det virker!
Avatar billede jesper_bn Nybegynder
16. juni 2004 - 18:54 #9
En fuld virkede heller ikke, men efter jeg har formateret virker det godt , men ellers tak
bare læg svar hvis det er
Avatar billede osborne Nybegynder
16. juni 2004 - 19:02 #10
oj .. skulle der virklig en formattering til. Sorry, jeg var overbevist om at en fuld version installaleret fra CD ville virke.
Avatar billede osborne Nybegynder
26. juni 2004 - 20:34 #11
Udmærket, jeg tror du bare kan skrive et svar selv og give dig selv pointene (for at lukke spørgsmålet)
Avatar billede jesper_bn Nybegynder
24. juli 2004 - 14:54 #12
ok