Avatar billede martin_t Nybegynder
05. juni 2004 - 18:54 Der er 3 kommentarer og
2 løsninger

Liste over gemte data

Jeg har brug for at få en liste med hvad jeg gemmer af filer på et givent sted.

Jeg forestiller mig at der findes at program som kan lave en liste med de filer som findes i en given mappe og denne mappes undermapper. Måske kan den gemme det i en database så man kan søge på det eller også er det et simpelt program som bare kan lave en liste.

I praksis skal det bruges til at arkivere store mængder data. Så når jeg brænder en cd eller dvd så kan jeg tilknytte en liste til den så man kan slå indholdet på. Ellers får man bare en hel masse skiver hvor man ikke rigtig ved hvad der er på til sidst.

Er der nogen som kan anbefale et sådant program?
Avatar billede rkhdk Nybegynder
05. juni 2004 - 19:04 #1
jeg bruger Advanced Disk Catalog
http://www.elcomsoft.com/adc.html
Avatar billede martin_t Nybegynder
05. juni 2004 - 19:26 #2
Har hentet en trial-udgave af det. Og det er lige præcis sådan et program jeg skulle bruge. Og så koster det kun 20$... Smid et svar så får du point.
Avatar billede rkhdk Nybegynder
05. juni 2004 - 19:43 #3
;o)
Avatar billede bufferzone Praktikant
05. juni 2004 - 19:51 #4
du kunne jo også bare pipe en dir fra en dosprompt til en text fil og så redigere lidt i den, så har du din liste. Det er gratis
Avatar billede rkhdk Nybegynder
05. juni 2004 - 21:43 #5
Takker for pointz! ;o)