Avatar billede thue Nybegynder
03. juni 2004 - 22:58 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Digitalkamera som webcam

Kære Eksperter.

Jeg har digitalkamera (Canon PowerShot A80), som jeg har købt i USA. Fucking nice kamera i øvrigt. Jeg har hørt, at jeg kan bruge det som web-cam også.

Passer det? Og i bekræftende fald, hvordan gør jeg det?

Venligst
Thue
Avatar billede -cyruz- Nybegynder
03. juni 2004 - 23:53 #1
Hvis der var en brugsanvisning med kan du jo lige tjekke den....
Avatar billede krofar Nybegynder
04. juni 2004 - 00:09 #2
Avatar billede connie Nybegynder
04. juni 2004 - 00:13 #3
Jo det passer.

Se http://www.dealtime.com/xPR-Canon_PowerShot_A80~RD-125598731908 hvor der b.la. skrives: "Time-lapse photography and webcam options are also available. good job, canon!"

Hvordan dette gøres kan du se i din manual, som -cyruz- skriver.
Avatar billede thue Nybegynder
04. juni 2004 - 14:42 #4
Connie - ja du har helt ret, det fremgår af dit link. MEN jeg kan ikke finde noget som helst om det i manualen, og er desværre ikke blevet klogere på, hvordan man gør...
Avatar billede thue Nybegynder
29. august 2005 - 14:23 #5
Vi lukker