Avatar billede steckel Nybegynder
02. juni 2004 - 10:34 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Stort displaybilleder?

Nu er det sådan at jeg har set hos en fra min kontaktliste, at vedkommen har et stort displaybilleder.

Hvordan får jeg også sådan et?
Har spurgt hende med hun siger det sker via en fil hun har fået tilsendt, men har slette den igen.
Avatar billede bonedevil Nybegynder
02. juni 2004 - 22:56 #1
Kigger lige med :o)
Avatar billede knighten Nybegynder
05. juni 2004 - 15:48 #2
www.mess.be UNder 'download' vælg 'browse all files'
Avatar billede knighten Nybegynder
05. juni 2004 - 15:50 #3
Ups.. gør lige mit indlæg færdigt.. :s

www.mess.be Under 'download' vælg 'browse all files' den tredje fra oven skulle være noget i den retning af det du søger.
Hvis du bruger Plus! så kig her:
http://www.msgplus.net/pluginsdb/down/pafiledb.php?action=file&id=72
Der står godt nok det kun er til MSN ver. 6.1..

Sådan :D