Avatar billede htmlkongen Novice
01. juni 2004 - 22:06 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Mulighed for CoAdmin

Ville bare lige høre om I ikke ville synes at det kunne være en god idé hvis nu CoAdmins havde mulighed for at tjekke IP fra forskellige, og se hvor de forskellige fx karma kommer fra?
Avatar billede roenving Novice
01. juni 2004 - 22:16 #1
Umiddelbart kan jeg ikke se, at der vil være flere fordele ved at kunne se en konkret IP-adresse ...

Men spørgsmålet om karma er også et helt andet, for det som coadmins kan forholde sig til er alene sprogbrugen, da vi alene kan se den tekst, som er brugt, hverken karma-modtager, anmelder eller karma-giver findes der nogensomhelst oplysning om ...
Avatar billede johnstigers Seniormester
01. juni 2004 - 22:16 #2
Næh...
Enten kan ALLE se hvem der giver karma, eller INGEN kan se det.
Avatar billede summer Mester
02. juni 2004 - 10:07 #3
Anonym karma tildeling er efter min mening ikke fem potter p.. værd, hvad enten det er negativ eller positiv. Så jeg kan sagtens følge dig i dit forslag -> htmlkongen - Jeg er selv blevet beskyldt for at afgive negativ karma for nogle dage siden, afgivet anonymt naturligvis, så jeg må desværre give john_stigers ret >>alle eller ingen<<
Avatar billede htmlkongen Novice
02. juni 2004 - 12:11 #4
OK, fair nok. Sådan så jeg det også helst. Summer>> Jeps og man kan ikke besvise at man ikke har gjort det sådan som det ser ud PT, også ville det bare være lækkert hvis en CoAdmin kunne bekræfte det.

Men tak til jer alle ;)
Avatar billede victor-1 Nybegynder
12. juni 2004 - 23:44 #5
Kære "summer"
Jeg forstår ikke hvorfor du bliver ved at påstå, at jeg BESKYLDTE dig for, at give karma. Jeg skrev helt klart, at jeg FORMODEDE det var dig og det er altså ikke det samme som en beskyldning.

Jeg er ærlig talt lidt træt af den sag nu og synes vi begge blot skule lade den ligge og se at komme videre. Men da du ikke mener det kan la' sig gøre uden at få en undskyldning af mig og jeg ikke føler mig for "stor" til at gi' den, får du den hermed. Jeg lover også ALDRIG at kontakte dig igen,- hverken med positivt eller negativt. Håber så at du kan tilgive og glemme.

For god ordens skyld, ligger jeg et link til tråden her - http://www.eksperten.dk/spm/503691

Jeg er i øvrigt helt enig med dig John ;o)
Avatar billede summer Mester
15. juni 2004 - 10:29 #6
victor-1 hvem er det der bliver ved at "jokke i spinaten" Spm. som du linker til http://www.eksperten.dk/spm/503691 slutter med min kommentar 02/06-2004 11:28:47 "Nå vi må videre i teksten. Der er meget der er forsømt de sidste mange dage..."
Som det fremgår har jeg haft ekstremt travl på hjemmefronten og har åbenbart overset dit indlæg her 12/06-2004 23:44:09 hvilket jeg dybt beklager. Jeg tager selvfølgelig imod din undskyldning og acc. naturligvis din negative karma tildeling til mig.

I bund og grund tror jeg vi er meget enige om det meste, så "stridsøksen" er hermed begravet for mit vedkommende. ;-)
Avatar billede victor-1 Nybegynder
15. juni 2004 - 23:27 #7
Tak "summer" :)
Det er nu en gang det rareste IKKE at være uvenner herinde. Jeg vil fremover blande mig uden om de ting du gør/ikke gør og fjerner hermed den karma-tildeling jeg gav dig, for ikke at ville kommentere.
Med håbet om, at vi for fremtiden kan mødes som venner herinde, ønsker jeg dig god vind fremover.
/victor-1
Avatar billede popsy Novice
16. juni 2004 - 09:48 #8
Kniber sq næsten en tåre her :)

God sommer drenge *S*
Avatar billede summer Mester
16. juni 2004 - 10:08 #9
Dumme spørsgmål har vel også ret: Hvordan sletter jeg en karmatildeling jeg har fortrudt?
popsy -> Fakta er ekstremt billige med eengangs lommetørklæder :D
Avatar billede popsy Novice
16. juni 2004 - 10:10 #10
Klik på personens navn igen, vælg giv karma. Der kan du så ændre, eller vælge ingen karma. :)
Avatar billede summer Mester
16. juni 2004 - 11:49 #11
OK, den karma man har givet personen bliver altså slettet ved "ingen karma" eller ændret ved ny tildeling. Ku' ikke finde det beskrevet - takker