Avatar billede madsjuhler Nybegynder
01. juni 2004 - 21:13 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Trust og windows xp

Jeg har trust på min forbindelse, kan jeg indstalere noget på min computer så jeg ikke behøver igennem bncén. (ligesom oidentd til linux)
Avatar billede zenorph Nybegynder
18. juli 2004 - 13:16 #1
Det er ikke muligt... Har selv haft spørgsmålet herinde, samt prøvet utallige programmer for at få det til at virke, men desværre er der ingen anden udvej, end at installere Linux på maskineriet :(
Avatar billede madsjuhler Nybegynder
18. juli 2004 - 14:18 #2
Jeg ved man kan få noget til windows. Der er nogle meget få hosting firmaer der kører psybnc på windows. og de bruger noget oidentd agtigt til windows. dog har det ikke lykkeds mig at finde ud af hvilket.
Avatar billede zenorph Nybegynder
18. juli 2004 - 19:25 #3
Hmmm, er ikke helt enig må jeg indrømme at jeg virkelig har arbejdet på sagen, og endda undersøgt det hos udbydere, som hoster BNC linier - alle har været nødsaget til at opsætte det på Linux.

MEN, hvis du finder ud af det, så giv mig endelig besked på Zen @ syndicate. dk
:-)

Tror desværre bare ikke, at du finder et program med samme egenskaber som oidentd til Linux.
Avatar billede madsjuhler Nybegynder
18. juli 2004 - 19:55 #4
ha ha ha.. TPD
Avatar billede madsjuhler Nybegynder
18. juli 2004 - 19:56 #5
svar