Avatar billede ahrensberg Nybegynder
01. juni 2004 - 21:00 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Song2Nick_plugin - Fejl?!

Hejza Alle

Kan nogen fortæller mig hvorfor jeg ikke kan åbne min MSN efter installering af et "Song2Nick_plugin". Under installationen fik jeg disse to fejlmeddelelser:

www.hrensberg.dk/fejl1.gif
www.hrensberg.dk/fejl2.gif

Og når jeg så efter installation prøver at åbne MSN sker der, logger den på som normalt, men lige når den har logget på åbner den dette vindue:

www.hrensberg.dk/debug.gif

Og herefter lukker ned med det samme, uden at jeg kan gøre noget!
Avatar billede ahrensberg Nybegynder
01. juni 2004 - 21:01 #1
Okay, hvis jeg så havde læst "fejl1" og "fejl2" ordentlig, ville jeg så have set at det ikke var fejl, men stadig, kan nogen fortælle mig, hvad der er galt?
Avatar billede ahrensberg Nybegynder
01. juni 2004 - 21:53 #2
Fik åbnet MSN i version 4.7, her kunne jeg slå det fra, og så åbne version 6.2, men hvorfor kan jeg ikke slå det til, uden at MSN crasher??
Avatar billede ahrensberg Nybegynder
17. november 2004 - 15:12 #3
Lukker