Avatar billede poulvp Praktikant
31. maj 2004 - 21:31 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Hvad er CBA message system?

Min firewall Zone Alarm (en gratis version) kommer ud og siger om jeg vil tillade at CBA message system må få adgang...hvad er CBA message system?
Avatar billede Mester1000 Praktikant
02. juni 2004 - 02:37 #1
CBA Message System er i virkeligheden msgsys.exe der prøver at få forbindelse til internettet. msgsys.exe er en del af XP så det er altså ikke et program som har listet sig ind på din computer udefra og nu prøver at få kontakt til omverdenen. Hvad msgsys egentlig gør ved jeg ikke men jeg tror roligt du kan nægte den forbindelse til internettet. Hvis der så senere opstår en eller anden fejl kan du jo altid lade den få adgang igen.
Avatar billede poulvp Praktikant
03. juni 2004 - 21:01 #2
Ok men det ville nu være rart at vide hvad det har så travlt med at komme på internettet for
Avatar billede poulvp Praktikant
04. november 2004 - 21:05 #3
ok send lige et svar hvis du vil have pointene
Avatar billede poulvp Praktikant
14. december 2004 - 22:39 #4
hmmm ingen svar, jamen så siger jeg tak