Avatar billede kennovs Nybegynder
31. maj 2004 - 11:56 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Hjælp til at målsætte med areal

Nogle der lige gider sætte areal på min tegning??

I skal sætte areal på det hele, også areal inden for dne røde ramme, i mellem buerne..

http://www.forum.kennovs.com/Drawning1.Dwg
Avatar billede kennovs Nybegynder
31. maj 2004 - 11:58 #1
Desværre virker link ikke, men skriv jeres mail, så jeg kan sende den, kan ikke finde ud af at uploade sådan en fil!
Avatar billede mwhas Praktikant
01. juni 2004 - 11:03 #2
send til fox_mjwh@hotmail.com

så kan jeg se om jeg kan regne det ud :)
Avatar billede rune_brund Nybegynder
07. januar 2005 - 18:16 #3
Du kan sende den til mig på rbrund@yahoo.dk eller gøre det selv ved at skrive "area" i menulinien. derefter trykker du i det ene hjørne og derefter det næste osv. der kommer ingen streger, men du laver en slags "usynlig" lukket kasse (uanset hvormange hjørner, kanter osv. der er)Når du igen kommer til startpunktet trykker du igen i dette og derefter på enter. nu står arealet (normalt i mm2) i menulinien.
Avatar billede kennovs Nybegynder
05. august 2010 - 15:34 #4
svar?