Avatar billede azarat Nybegynder
30. maj 2004 - 15:48 Der er 5 kommentarer

Code så kun mobiler kan se siden?

Findes den? hvad er den?
Avatar billede simonvalter Praktikant
30. maj 2004 - 16:01 #1
ikke rigtigt... hvorfor er det et problem at en browser kan?

man kan lave noget server side der checker referer og tester op imod de 5000 forskellige ting der kan stå, ikke besværet værd hvis du spørger mig.
Avatar billede janegil Nybegynder
31. maj 2004 - 09:48 #2
Noe mer enn bare kode kreves: Du skal "bare" sette opp din egen WAP-gw, som har lukket forbindelse til HTTP-serveren.

Tror dette har vært gjort i praksis for bank-WAP. Men det er nå tungvint for brukeren å skulle bytte til en alternativ WAP-oppsetning bare for at din side skal være eksklusiv?
Avatar billede sukos Juniormester
01. juni 2004 - 09:54 #3
http://www.eksperten.dk/spm/502700

i stedet for "wap" tjekker jeg så for "wml"
Avatar billede janegil Nybegynder
01. juni 2004 - 11:10 #4
Men en sjekk på "wml" vil ikke skille mellom virkelige telefoner, og emulatorer, hvis det er det han vil.
Avatar billede azarat Nybegynder
01. juni 2004 - 13:17 #5
Det jeg vil er at gøre sådan så kun mobiler kan se siden..