Avatar billede Slettet bruger
28. maj 2004 - 00:03 Der er 6 kommentarer og
2 løsninger

hvordan forholder man sig når man skal lever billeder til en foto

Jeg har fået mulighed for at få udstillet mine billeder hos en gård butik i fjand www.fjand-gaardbutik.dk ,men jeg anér intet om hvordan man laver sådan en udstilling .

billederne skal nok være i størelserne a4-a3 indrammet

hvilke priser ligger alm fotografier i ,billederne bliver sat til salg under udstillingen .

hvis der er nogen der har erfaring i emnet må i gerne sige til .
Avatar billede backside Nybegynder
28. maj 2004 - 00:37 #1
Prøv på www.fotokritik.dk
Du kender den jo sikkert når du nu er fotograf.
Er ret sikker på at der er nogen der ved det der.
Avatar billede fastwrite Nybegynder
28. maj 2004 - 01:56 #2
Det er altid svært at bedømme sine egne værker. Få evt. en god ven til at fortælle hvor meget dine billeder kan sælges for.

Nu ved jeg ikke hvilken slags billeder du har taget, men fx. www.phos.dk tager 800 kr. for et billede - så mon ikke du kan lægge det samme sted, måske lidt mere, hvis du printer ud og indrammer.

Sørg for at få det printet ud på en god printer - evt. en Canon S9000 (som jeg er så heldig at ha') - den kan printe ud i A3 i fremragende kvalitet - og på ca. 4 minutter, hvor en tilsvarende Epson er ca. 20 min.
Avatar billede Slettet bruger
28. maj 2004 - 20:56 #3
findes der en oversigt over prof fotografer i fx vejle amt ?
Avatar billede Slettet bruger
31. maj 2004 - 13:27 #4
fotokritik.dk er da kun en flok bønder der sidder der ude ,den virker lidt for uprofessionel .
Avatar billede le_bon Nybegynder
01. juni 2004 - 16:33 #5
jetdirect >> såså, mesterfotograf, www.fotokritik.dk er faktisk et godt forum med utrolig mange flinke og kompetente fotografer, de fleste dog på amatørbasis, men hvis du vil have et ordentligt svar på dit spørgsmål, så gør som backside siger, smid et indlæg på fotokritik.dk.

c",)
Avatar billede Slettet bruger
01. juni 2004 - 23:35 #6
hus k begge og læg svar få får i del i poingene
Avatar billede le_bon Nybegynder
02. juni 2004 - 19:29 #7
Jeg skal ikke have points, det var backside der kom med svaret. (Det var måske heller ikke mig du henvendte dig til)

;o)
Avatar billede Slettet bruger
13. juni 2004 - 12:15 #8
så mu du få lidt del i poingene