Avatar billede -els-echelon Nybegynder
27. maj 2004 - 11:52 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

texture/map/noget til tønder

først - kan man på en eller anden måde indsætte billeder i spørgsmål her på e??

og så det egentlige spørgsmål:
jeg har lavet 3 tønder (som kan ses på billedet, hvis det kan lade sig gøre), men ligenu er de ret så kedelige, da de kun er blå (default), så jeg vil bare vide, til tønder med flydende, radioaktivt indhold og alt det stads (atom-mærket, osv. - formentlig sort baggrund), hvilken farve/texture skal jeg så bruge til tønderne så det ser godt ud?
Avatar billede -els-echelon Nybegynder
27. maj 2004 - 12:26 #1
hold op det plejer da ikke at ta' så lang tid at få svar på! ;D
Avatar billede mismis Nybegynder
27. maj 2004 - 15:09 #2
nu er vi måske en del der ikke syndes det er særlig smart
når man køber ny bil at man så spørger forhandleren hvad farve han syndens ens sportsvogn som man betaler 300.000 kr for skal være......

MIS
Avatar billede michael-k Nybegynder
27. maj 2004 - 16:54 #3
Kommer vel and på hvordan du vil have din tønde til at se ud.

Jeg ville nok lave den noget metal agtig. Prøv www.3dmaxer.dk der er en tut som viser hvordan du laver metal.

mismis din landevejsridder, du brokker dig stadig over prisen på et godt stykke software :P
Avatar billede -els-echelon Nybegynder
27. maj 2004 - 17:31 #4
*GG*
Avatar billede -els-echelon Nybegynder
27. maj 2004 - 17:32 #5
nej jeg har faktisk været derinde, men sy's ikke jeg kunne finde noget (må godt nok tilstå at jeg ikke tjekkede *samtlige* 760 tuts igennem ;))
Avatar billede mismis Nybegynder
27. maj 2004 - 21:59 #6
Michael k nej jeg brokker mig ikke jeg har købt mit fine software for længst
Lightwave is my game sådan er det sååå :)

men det undrede mig jo bare at hvis spørger forhandleren hvordan hans bil skal se ud ikk
med tønnerne :)

han ved jo godt det skulle være grim og med radioaktiv

er det træ det tror jeg ikke, altså skal man nok lede på nettet efter et radioactiv logo og blende det sammenn med noget rustent metal eller noget

men så langt nåede han åbentbart ikke  :)

Later

MIS
Avatar billede -els-echelon Nybegynder
28. maj 2004 - 09:09 #7
hva' kan jeg sige - jeg er sløv i optrækket...
men det var mere, har ikke rigtigt kunne finde noget på google, jeg ligesom kunne bruge, så nu sate jeg mig igår foran com'en hele dagen og har nu fundet en farve der passer nogenlunde, så nu skal de bare ridses og skramles hist og her.

men der er jo stadig et spørgsmål i kan få point for ;)
Avatar billede -els-echelon Nybegynder
28. maj 2004 - 09:10 #8
desuden kunne det jp være, at nogen derude havde lavet noget lignende og havde nogle råd :)
Avatar billede mismis Nybegynder
28. maj 2004 - 10:38 #9
ja det kunde der da men det er lidt dig der er kunstneren på  det billede og du har jo allerede nogle ideer til resultatet kan jeg høre men der er altså mange textures at finde på nettet som man an blente sammen i psd. så at skrive metal textures eller rusty metal kan jo ikke være så svært og et radioactive logo skulle også være nem at finde.

hvad er det egentlig til bortset fra at det er nogle tønder?
noget billede af en art eller noget anim?

Mis
Avatar billede -els-echelon Nybegynder
28. maj 2004 - 13:30 #10
det var egentlig meningen, det skulle bruges til splash-screen i stedet for det kedelige windoze-logo, men ligenu er jeg ikke sikker :)
Avatar billede -els-echelon Nybegynder
29. maj 2004 - 22:38 #11
nå, jeg fik jo ikke rigtigt nogle råd, eller noget (har oxo lavet det nu ;)) og fik svar på muligheden for at indsætte billeder i et andet sørgsmål, så dem her snupper jeg bare selv :P
Avatar billede michael-k Nybegynder
29. maj 2004 - 22:51 #12
Det jo bare iorden. 3d handler meget om bare at prøve nogle gang :)
Avatar billede -els-echelon Nybegynder
29. maj 2004 - 22:54 #13
det har jeg efterhånden fundet ud af :)