Avatar billede fqthjoe Nybegynder
27. maj 2004 - 10:05 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Trække indholdet af (xxx) i ny kolonne

Hej eksperter.
Har bla. en KolonneA, som indeholder f.eks:

dfdfdfdfjh(jhhjhkjh@fgfgf.dk)

Kan jeg trække indholdet af (jhhjhkjh@fgfgf.dk) over i en ny kolonne.

vh thjoe
Avatar billede caminante Nybegynder
27. maj 2004 - 10:11 #1
Det kan du da, hvis du har aktiveret "træk og slip redigering" i indstillinger under funktioner.
Avatar billede tobler Nybegynder
27. maj 2004 - 11:01 #2
Du markerer: (jhhjhkjh@fgfgf.dk) højrerklikker på feltet og vælger kopier, går til den nye celle og højreklikker igen og vælger indsæt.
Avatar billede x-lars Novice
27. maj 2004 - 11:13 #3
Er indholdets længde i parantesen altid det samme? Altså f.ex. tre brugerinitialer og et domænenavn (xxx@exp.dk)
Avatar billede fqthjoe Nybegynder
27. maj 2004 - 11:25 #4
Det var ikke manuelt.. Men et script eller lign.... Ikke klip og klistre, Da det er mange rækker.
X-Lars
Formatet er desværre ikke altid det samme, altså ikke samme længde.
Avatar billede fqthjoe Nybegynder
27. maj 2004 - 11:36 #5
Har fundet løsningen. Takker for deltagelsen.