Avatar billede michael-k Nybegynder
27. maj 2004 - 00:50 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Afstemning på eksperten

Undrede mig lidt over hvorfor der enlig ikke er afstemninger på eksperten, mener aldrig der har været det, de par år eller 3 jeg har været her ihvertfal. Andet en co-admin afstemning selvfølgleig :P
Har selvfølgleig aldrig undret mig over det før, så det vel ikke en mangel, men syntes nu det en sjov lille ting aligevel, som ses på et hver community med respekt for sig selv ;)

Så bare et forslag :)
Avatar billede thesurfer Nybegynder
27. maj 2004 - 00:53 #1
God ide!.. første ting der skal stemmes om: "Hvad synes du om karma?"
Avatar billede Slettet bruger
27. maj 2004 - 01:04 #2
thesurfer: *LOL*

Tjah, det kunne da være meget sjovt med afstemninger, men jeg kan ikke umiddelbart se noget egentligt formål med dem - andet end at forsøge at tvinge admin til noget, han ikke har lyst til - som f.eks. at fjerne eller lave radikalt om på karma.
Avatar billede roenving Novice
27. maj 2004 - 01:05 #3
-- og så svarmulighederne selvfølgelig være:

- suveræn mulighed for at angive, at en bruger er hjælpsom
- suveræn mulighed for at angive, at en bruger har været flink
- suveræn mulighed for at angive, at jeg er et dumt svin uden at de andre opdager det !-)
Avatar billede roenving Novice
27. maj 2004 - 01:11 #4
-- hov, der manglede selvfølgelig den fjerde mulighed:

- det er det bedste tiltag på Eksperten i årevis ...

-- og måske den femte (men den er jeg ikke helt sikker på, at alle involverede vil være så glade for !-)

- kanhænde det bare er godt.
Avatar billede ducks Nybegynder
27. maj 2004 - 03:37 #5
Normalt bliver afstemninger brugt til, at se hvad brugerne mener om siden. Da det her på Eksperten har været skik at man opretter et indlæg i Eksperten kategorien, ser jeg ingen grund til en afstemning.
Avatar billede ird Praktikant
27. maj 2004 - 07:35 #6
Kommentar: roenving
27/05-2004 01:05:30--->- suveræn mulighed for at angive, at jeg er et dumt svin uden at de andre opdager det !-) *LOL* lige i øjet
Avatar billede fromsej Praktikant
27. maj 2004 - 18:05 #7
En næsten lige så vigtig afstemning.
Skal alle stå bagved eller foran linien når Roenving skal kaste.*G*
Avatar billede roenving Novice
27. maj 2004 - 18:15 #8
Spørg din sikkerhedsrepræsentant !-)

-- og jeg går ud fra, at Ken i hvert fald ikke parkerer sin bil som hjørnestolpe på tilløbet i år *lol*
Avatar billede popsy Novice
27. maj 2004 - 18:39 #9
:D
Avatar billede vejmand Juniormester
27. maj 2004 - 22:36 #10
Den gik der vist insiderviden i, hva? *G*
Avatar billede michael-k Nybegynder
28. maj 2004 - 00:28 #11
Det var nu ikke forslag til afstemninger jeg søgte :)

Nå må vist heller lukke, takker for opmærksomheden.