Avatar billede mobilegamer.dk Nybegynder
26. maj 2004 - 09:59 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Åben en autosave fil?

Hej!

Jeg vil hører hvordan man åbner en af de filer som autocad selv saver? Jeg har fundet frem til hvor den ligger, men den vil umilbart ikke åbne? Har prøvet at lave en kopi, som jeg efterfølgende har omdøbt og givet endelsen dwg (eks: hus.dwg) Dette gav dog intet resultat!

Håber der er en som kan hjælpe mig med at åbne filen. På forhånd TAK!
Avatar billede mwhas Praktikant
26. maj 2004 - 10:04 #1
nå min autocad laver backup gemt fil bliver navn *.bak og dem omdøber jeg bare til *.dwg og så åbener den.
Avatar billede mobilegamer.dk Nybegynder
26. maj 2004 - 10:09 #2
Det er ikke en *.bak fil? Den laver den også engang imellem. Den omtalte fil hedder Filtype: autocad autosave drawing
Avatar billede mobilegamer.dk Nybegynder
26. maj 2004 - 10:14 #3
Hov, det er mig der har overset en *.bak fil af sammennavn. Den er nu åbnet;-) Takker får dit svar, der lige fik mig til at løbe filerne igennem igen. Du er meget velkommen til at ligge et svar, så skal du få lidt point!
Avatar billede mwhas Praktikant
26. maj 2004 - 11:04 #4
jeg ved ikke hvad *.sv$ filerne bruges til :(

kan se du hedder mobilegamer.dk er det for du interesser dig meget for mobil games
Avatar billede mwhas Praktikant
26. maj 2004 - 11:05 #5
glemt at det skulle være et SVAR