Avatar billede totenslager Nybegynder
23. maj 2004 - 20:11 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

www.jksearch.biz/redir.php.

www.jksearch.biz/redir.php.  bliver ved at dukke op på min startside i Explorer.

Det er sikkert en spybot . Jeg har fjernet den registreringsdatasen , med kommer igen lynhurtigt.

Jeg har kørt add-avare , men den kan ikke "se den "

Er der nogen der har et godt forslag ?????

tot
Avatar billede weblex Nybegynder
23. maj 2004 - 20:14 #1
Jeg synes du skal finde rette gruppe - her hører du ikke hjemme...
Avatar billede totenslager Nybegynder
23. maj 2004 - 20:23 #2
hvor er det ?
Avatar billede totenslager Nybegynder
23. maj 2004 - 20:26 #3
weblex - hvor skal jeg oprette den under - jeg savner et forslag - mern det er måske ment som forslag til Experten
Avatar billede thesurfer Nybegynder
23. maj 2004 - 20:26 #4
Rette kategori: http://www.eksperten.dk/spm/Sikkerhed/Generelt/

Du flytter et spm ved at:
1) lægge et svar
2) markere dit navn  <-- MEGET VIGTIGT!!
3) klikke på Accepter-knappen

Husk at check om dit svar er accepteret, inden du går videre.

- Hvis alt er i orden, opretter du samme spm, bare i den rette kategori.
- Læg et link i dette spm, der peger på det nye spm, så folk kan finde det.
Avatar billede weblex Nybegynder
23. maj 2004 - 20:26 #5
Prøv under sikkerhed :-)
Avatar billede weblex Nybegynder
23. maj 2004 - 20:27 #6
arrrgh lidt too late :-)
Avatar billede totenslager Nybegynder
23. maj 2004 - 20:27 #7
ok
Avatar billede thesurfer Nybegynder
23. maj 2004 - 20:27 #8
weblex> Du skal ikke lægge det som et svar, da du ikke løser problemet! Han skal bare sendes til den rette kategori.

totenslager> Afvis weblexs svar.
Avatar billede totenslager Nybegynder
23. maj 2004 - 20:27 #9
Lukker og slukker
Avatar billede totenslager Nybegynder
23. maj 2004 - 20:29 #10
sry
Avatar billede thesurfer Nybegynder
23. maj 2004 - 20:31 #11
totenslager> Hvis der er nogen der skulle sige "sry", skulle det være weblex, og ikke dig..

Men hold øje med den orange boks, næste gang du oprettet et spm.. den fortæller dig faktisk noget..
Avatar billede weblex Nybegynder
23. maj 2004 - 20:33 #12
ok, ok - så undskyld da :-)