Avatar billede peaze Nybegynder
23. maj 2004 - 17:29 Der er 4 kommentarer

Send til

Er det muligt at ændre hvilke muligheder man skal have når man højreklikker på en mappe/fil og peger på "Send til".
Så plejer der at stå "Dokumenter", "3,5 diskette a" osv.
Kan man ændre disse mulgiheder?
Avatar billede ulrich Novice
23. maj 2004 - 17:37 #1
Ja.

I Document and Settings/Brugernavn/Send to

Kan ikke lige huske hvad det hedder på dansk.

"Send til" er skjult
Avatar billede peaze Nybegynder
23. maj 2004 - 17:42 #2
Mange tak
Avatar billede ulrich Novice
23. maj 2004 - 17:47 #3
np, husk at lukke
Avatar billede resten Nybegynder
23. maj 2004 - 18:06 #4
For at lave en genvej i højreklik skal du først fjerne skjulte filer og mapper.

1: Start-Indstillinger-Kontrolpanel-Mappeindstillinger-Vis-Sæt et hak i vis skjulte filer og mapper.

2: Spring ud på skrivebordet klik på denne computer

3: Klik så på det drev hvorpå du har dit OS "C"

4: Klik på document and settings

5: Klik på dit brugernavn og her er send til mappen og nu skal du så højre klikke og lave en ny genvej.

Du kan også skrive sendto i kør så kommer du ret ind i mappen.