Avatar billede axkris Nybegynder
23. maj 2004 - 09:30 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Søger: Irc-web-klient og irc-bot

Hej alle

Jeg leder efter en hjemmeside, som stiller en gratis irc-web-klient til rådighed. Jeg har selv fundet denne her: http://chat.klaus.dk/chat/pjirc/pjirclogon.php?chattitle=chatten

Men jeg vil gerne kende til flere hjemmesider, som stiller en gratis irc-chat til rådighed, for at kunne sammenligne dem og finde den bedste.

Ud over det vil jeg også gerne kende til hjemmesider, som har den service, at de stiller en gratis eller billig irc-bot til rådighed (jeg har ikke min egen server, så jeg kan ikke installere f.eks. eggdrop).
Avatar billede uso Nybegynder
23. maj 2004 - 10:49 #1
Jeg ved ikke lige med bots, men klienten kan du finde her:

Du kan finde andre IRC klienter på http://www.ircreviews.org/clients/.

Men en klient som er gratis, og vist nok ikke findes på ircreviews... er www.loopz.dk/mirc ...

og så er der lige boomtowns Boomtown@home klient, men den kan kun med boomtowns egne servere :)

/\UsO
Avatar billede axkris Nybegynder
23. maj 2004 - 14:42 #2
Du misforstod mig - måske har jeg ikke forklaret det godt nok. Jeg skal bruge en java-klient, som køres på min hjemmeside og så man kan chatte med hinanden (uden at have installeret andet end java).

Prøv og se dette link: http://chat.klaus.dk/chat/pjirc/pjirclogon.php?chattitle=chatten

Det er sådan en, som jeg skal bruge.
Avatar billede uso Nybegynder
23. maj 2004 - 23:31 #3
ahhhhh .... nu forstår jeg! - sjovt, leder selv efter en :)
Avatar billede axkris Nybegynder
25. maj 2004 - 23:47 #4
Lukker og slukker :)
Avatar billede uso Nybegynder
26. maj 2004 - 19:34 #5
du sagde du ikke havde forklaret dig godt nok, jo det havde du, var bare ikke vågen :)