Avatar billede flummy Nybegynder
22. maj 2004 - 19:14 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Videosekvens fra HP Photosmart 735 vises ikke rigtigt på PC.

Når jeg har optaget en videosekvens kan jeg se slutbilledet i kameraets display. Billedet ser fint og helt ud, men når jeg har overført sekvensen til min computer og afspiller i Microsoft-mediaplayer, får jeg kun den øverste halvdel at se. Den nederste del er kun hvide prikker. Lyden er upåklagelig - og forresten god. Jeg har opdateret Mediaplayer gennem MS.
På mit arbejde, der ligeledes benytter XP og MS-mediaplayer kommer samme sekvens ud i mediaplayer upåklageligt!
Avatar billede hoejrup Nybegynder
23. maj 2004 - 11:55 #1
Har du prøvet at nulstille din Windows Media Player?

Link: http://www.annoyances.org/exec/show/article03-101

/per
Avatar billede flummy Nybegynder
23. maj 2004 - 22:45 #2
Ja nu har jeg prøvet... Desværre virker det ikke!
Tak - ellers - for gode tips og link!

Flemming
Avatar billede hoejrup Nybegynder
24. maj 2004 - 22:10 #3
Velbekommen! Jeg kan ikke rigtig finde på flere ting.
Alternativt kan du uninstall Media Playeren, og prøve
at geninstallere den igen.

/per
Avatar billede flummy Nybegynder
25. maj 2004 - 00:09 #4
Det har jeg desværre også prøvet - det der i virkeligheden tricker mig er, at det virker på mit arbejde. Computer, program og opsætning skulle være næsten den samme ...