Avatar billede ambrosius Nybegynder
21. maj 2004 - 20:34 Der er 6 kommentarer

blå skærm i far cry

Ved afvikling af den nye hotte fpshooter Far cry,oplevede jeg at
der ingen grafik var at se.Der var HUD display forneden,der var lyd samt nogle svage konturer på en helt himmelblå baggrund.
Jeg har en 2 gb amd processor,1gb ram et 128 mb Gforce 4 ti 4200 grafikkort med seneste driver(56.72)fra nvidia samt direktx 9.b

hvad kan der dog være galt,hvorfor kan det ikke afvikles med fuld grafik,prøvede en far cry patch men det virkede ikke.
Avatar billede espersen Novice
21. maj 2004 - 21:29 #1
opdateret med DirectX ?
Avatar billede ambrosius Nybegynder
22. maj 2004 - 12:06 #2
Jeg har jo den seneste directx 9.b?
Avatar billede stefan_v Nybegynder
25. maj 2004 - 15:50 #3
Hvad er dine grafik-indstillinger? Med et Ti4200 skal du ikke meget over Medium i 1024x768 før det går galt i Far Cry... (Har selv sådan et kort :-/ )

Start evt. spillet op med meget lave indstillinger, hvis det virker, så langtsomt opad - men igen, det kan ikke anbefales at gå over Meduim.. :)

stefan_v
Avatar billede stefan_v Nybegynder
25. september 2005 - 15:57 #4
På tide at spørgsmålet bliver lukket?
Avatar billede ambrosius Nybegynder
22. oktober 2005 - 22:38 #5
tak for din hjælp,jeg har købt et 6600 gt så nu kører det.
Avatar billede stefan_v Nybegynder
14. september 2006 - 14:47 #6
Lukkes?