Avatar billede bhn.314 Nybegynder
21. maj 2004 - 13:22 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Skal xslt/xml parses af PHP/ASP ?

Jeg har noget xslt og xml som ryger gennem en parser (PHP) - men jeg tænker på om det overhoved er nødvendigt ? Kan man på en eller anden måde merge .xsl og .xml filerne direkte ? OG hvordan ? Så det ikke skal i gennem et serversprog.
Avatar billede mik789 Nybegynder
21. maj 2004 - 15:16 #1
Du kan godt få vist dit xml dokument direkte i browseren som du vil have den til at se ud ifølge din xsl, men det er kun de allernyste browsere der kan klare det, dvs. IE6, Netscape 7.1 og Mozilla Firefox (ved ikke med de øvrige Mozilla browsere, og ved heller ikke med Opera og Safari).

Du kan se et eksempel her: http://www.e-tidsskrift.dk/dev/xml/MA_bib_2.xml
Den tilhørende xsl hedder MA_bib_2.xsl og ligger samme sted.

//mik
Avatar billede bhn.314 Nybegynder
04. august 2004 - 13:10 #2
Lukker