Avatar billede bimmer190477 Nybegynder
20. maj 2004 - 17:59 Der er 1 kommentar

WRT54G Port forward hvordan ?

Jeg har flg. router WRT54G som virker som det skal bare lige på nær nu hvor jeg bruger www.realnvc.com

Jeg kan ikke åbne for port 5800 og 5900 på den router. Jeg gør som der står i manualen vælger ip nummer og port og enable. Men når jeg kører net scanner er porten stadig lukket. Har også slukket den og tændt igen for at opdaterer.

Nogen der har en ide ?? Har side den halve dag nu med det gøjl,'

Mvh Henri
Avatar billede rebecca Novice
18. juni 2004 - 00:43 #1
tror ikke du vil kunne se at den er åben med netscanner, det er vel kun den pc/Ipadresse du sætter til den enkelte port som vil kunne se at den er åben