Avatar billede msc99 Nybegynder
20. maj 2004 - 16:39 Der er 2 kommentarer

Kan ikke rette system dato

Hej

Jeg kan ikke rette System datoen til 01.01.03. Datoen står til 01.09.97 og hvis jeng vil ændre den melder den at datoen ligger ligger ikke i en oprettet periode.
Jen har oprettet perioden PR.01.03 - UL.12.03
Avatar billede jasman Nybegynder
20. maj 2004 - 21:10 #1
Hvis der er tale om en c5 så kan det være fordi, at c5'en ikke er en registreret version (demo version).
Hvis der er det, er du nødt til at indtaste de koder der står på dit kodebrev.
Hvis du ikke har et kodebrev, så skal du kontakte Microsoft for at få et.
Jeg mener at C5 Light kommer med en registreringsbrev, som skal indsendes til Microsoft, som så sender kodebrevet.
Avatar billede msc99 Nybegynder
20. maj 2004 - 22:10 #2
Programmet er registret med en diskette, jeg har efterfølgene prøve at afinstaller og installer igen bare med den forskel at jeg genstartet computeren mellem installering og indkøring af serienr. Og nu virker det som det skal.
Men tak for hjælpen.