Avatar billede enriko Nybegynder
19. maj 2004 - 21:08 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

MSN VIRKER IKKE hvorfor?

der er noget galt med min msn . den gider ikke logge mig på. vi har to  pc i huset . msn virker på den anden pc.

når vi prøver logge på så står der " dt lykkedes ikke at logge på .NETM messenger servicepga. mulige problemer med tjenesteneller internet forbindelsen. kontroller der er forbinedelse til  internettet 0x81000301

er der en der kan hjælpe?
Avatar billede james_t_dk Juniormester
19. maj 2004 - 21:11 #1
bruger du en firewall?
har du opdateret MSN?
har du geninstalleret MSN?
Avatar billede enriko Nybegynder
19. maj 2004 - 21:13 #2
jeg har installeret den nye .. den virker ikke.. altså 6.2 .. så prøvede jeg slette den og prøve med windows messenger der virker den heller ikke..  jeg har windows xp`s indbyggede firewall ellers har jeg ikke noget.. men den har virket for to dage siden.
Avatar billede enriko Nybegynder
19. maj 2004 - 23:34 #3
jeg fik lavet den selv.. jeg takker mig selv for hjælpen hehe ..
Avatar billede enriko Nybegynder
20. maj 2004 - 15:21 #4
jeg fandt ud af det var på grund af en firewalla jeg havde installeret på min pc for lang tid siden. men tiden var udløbet på den program . det var e-trust firewalla.men den arbejder ikke i baggrunden eller sådan noget.. så fandt jeg den i pc og startede den så virkede msn.. og efter det tænkte jeg hvis jeg nu sletter den firewalla så burde msn virke.. men nej. der er stadig samme fejl på
Avatar billede knighten Nybegynder
20. maj 2004 - 18:44 #5
Hvis selv har løst dit problem skal du lægge et svar og acceptere det for at lukke spørgsmålet.
Se evt. http://expfaq.1go.dk/?id=26#luk_spm
Avatar billede knighten Nybegynder
20. maj 2004 - 18:49 #6
Glem min kommentar - havde ikke læst færdigt. :|
Avatar billede knighten Nybegynder
20. maj 2004 - 19:06 #7
Se her. Nederst på siden er der to spørgsmål om error 0x81000301, det ser ud til at være nogle ret udførelige svar. Især det nederste.

http://communities.microsoft.com/newsgroups/messagelist.asp?ICP=internet_all&sLCID=US&NewsGroup=microsoft.public.msn.messenger&iPageNumber=9&nds=collapse
Avatar billede enriko Nybegynder
20. maj 2004 - 20:46 #8
det hjalp slet ikke..

jeg tro rdet er på grud af den firewalla je havde liggende på pc..  efter jeg startet programmet igår så virkede msn .. men så slettede jeg fireall så virker den ikke.. det var  e-trust firewalla og antivirus.. det var abre en version hvor man kunne prøve det i 30 dage.. før tiden havde jeg den samme program men havde ikke noget problem med det.
Avatar billede enriko Nybegynder
21. februar 2005 - 23:43 #9
hmm sikke dog en hel masse stavefejl jeg har lavet herinde:) læg svar til så i points
Avatar billede enriko Nybegynder
25. august 2005 - 17:01 #10
spørgsmålet lukkes på grund af at der ikke blev lagt svar til men jeg siger nu tak for hjælpen

lukker