Avatar billede sdavidge Nybegynder
18. maj 2004 - 13:35 Der er 4 kommentarer

PENGE + POINT - ASP / MYSQL - Update and checklist

Hej

Jeg kunne godt bruge lidt hjælp ang. edit mysql record, så den finder det ID da er i Querystring'en, ID=23

Og

Checklist, Den skal hente alle opgaverne og vise dem sammen med en person recor.

Så en DB, med alle opgaver, og en DB med all person record's

Så når en opgave er udført så gemmer den det, så man os kan se hvad da er gjort og hvad da mangler......

200 POINT, til og starte med. Da jeg ik kan gi flere.....

Men hvis jeg finder en her inden da ved hvad han/hun laver, så er der mellem 500 - 1500 Kroner.

Mange Tak

SD. James
Avatar billede sdavidge Nybegynder
18. maj 2004 - 13:51 #1
PLEASE HELPPPPPPP!!!!!!!!
Avatar billede keysersoze Guru
18. maj 2004 - 14:15 #2
du må ikke både give point og penge - så enten skal alt køre via E og point eller også skal du kun søge efter en person gennem E og beholde point selv og lade evt afregning gå uden om E.

Det er lidt svært at hjælpe når ikke du skriver så meget - så kom evt med lidt info eller prøv evt at kontakt mig via ICQ 32036024 eller MSN kim@soze.dk
Avatar billede sdavidge Nybegynder
21. maj 2004 - 08:49 #3
Har stadig, brug for hjælp.... TAKKER
Avatar billede sdavidge Nybegynder
21. maj 2004 - 10:38 #4
TEST