Avatar billede kotelet Nybegynder
17. maj 2004 - 13:55 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Deeplinke til side genereret af database

Eksempel:
Jeg har en side der hedder byer.php Hvis man blot kigger på den på nettet ved at skrive byer.php i adrese-feltet, så kommer der intet frem på skærmen.

Hvis man derimod skriver byer.php?by=roskilde
Så kommer der både billder og bekskrivelse af roskilde frem på skærmen.

Mit spørgsmål er:
Kan en søgemaskine så f.eks. finde lige netop den side og linke til den (byer.php?by=roskilde) ved at brugeren bruger søgeordet "Roskilde".

??? HASTER :-)

/Andreas
Avatar billede kotelet Nybegynder
21. maj 2004 - 00:44 #1
Nu blev min anden oprettelse af dette spørgsmål lukket

Det er altsammen meget godt med de regler......... Men der er ALDRIG nogen der kigger i denne kategori selvom de ved en masse om emnet. Hvad gør en klog, stresset and så hvis han skal have besvaret sit spørgsmål???
Avatar billede kotelet Nybegynder
21. maj 2004 - 00:46 #2
Anyway... Jeg tror jeg fik det af vide osm jeg skulle ... Hvis nogen af jer som var flinke at hjælpe mig gider at skrive et svar her så i kan få nogle point.
Avatar billede kotelet Nybegynder
21. maj 2004 - 00:47 #3
Jeg vender tilbage for at acceptere jeres svar i morgen. Vi ses
Avatar billede kotelet Nybegynder
10. april 2005 - 22:39 #4
The end