Avatar billede Slettet bruger
15. maj 2004 - 13:32 Der er 3 kommentarer og
2 løsninger

Sidefoden driller

I et regneark har jeg skrevet noget i alle tre felter i sidefoden, men i det felt i højre side driler det. Den linie jeg har skrevet der, skal stå en linie ned, men uanset hvad jeg prøver, kan jeg ikke få den en linie ned. Nogen som har en god ide til hvordan jeg løser det?
Avatar billede gtg-85 Nybegynder
15. maj 2004 - 15:18 #1
Prøv at sætte linieskift ind efter teksten i venstre og midt felterne, og linieskift før teksten i højre feldt
Avatar billede perhol Seniormester
15. maj 2004 - 15:33 #2
Har lige prøvet det på Excel 2003 da jeg også er interesseret.
Hvor simpelt, og så virker det.
Avatar billede Slettet bruger
15. maj 2004 - 16:20 #3
Så har jeg lige brug for, en forklaring på hvordan jeg indsætter et linieskift.
Avatar billede gtg-85 Nybegynder
15. maj 2004 - 17:14 #4
Tasten for linieskift som i alle andre teksdokumenter  <stor tast med knækket pil i højre side at tastaturet - inden det numeriste tastatur-  :-)
Avatar billede Slettet bruger
16. maj 2004 - 09:20 #5
Hvis jeg lige nu føler mig lidt dum, er det vist på sin plads ;-)