Avatar billede merhaban Nybegynder
11. maj 2004 - 01:55 Der er 5 kommentarer

Fjernelse af sasser.

Mine forældre har fået den belastende sasser-orm, og jeg har så downloadet sikkerhedsopdateringen og sasser-removable prog. fra microsofts hjemmeside, men når jeg installere dem på mine forældre pc, så fjerner den ikke sasser! Så hvordan kan jeg så fjerne virusen, HASTER!!
PC'en kører XP.
Avatar billede ralfi Nybegynder
11. maj 2004 - 02:10 #1
er sasser ik den orm der starter og slukker computeren i en uendelighed ??
Avatar billede peet-49 Novice
14. maj 2004 - 12:24 #2
Du skal deaktivere systemgendannelse, inder du kører fjernelse af virus.
Avatar billede thedeathart Nybegynder
14. maj 2004 - 12:35 #3
1. træk dit netstik ud
2. kør patch
3. kør sasser-removable (f.eks. stinger)
4. Du er clean.
Avatar billede thedeathart Nybegynder
14. maj 2004 - 12:36 #4
btw. du skal starte i fejlsikker tilstand
Avatar billede skalborg Nybegynder
22. oktober 2004 - 21:27 #5
gå ind på denne adr.og følg anvisningen dette kan fjerne sasser                                                            makeashorterlink.com/?G31F22907