Avatar billede hirayz Nybegynder
10. maj 2004 - 19:48 Der er 3 kommentarer og
2 løsninger

Hjælp til køb af digital kamera

Har ca 1000 kr til et digital kamera, men ved ikke hvad der er godt og skidt.

Så vil gerne høre hvad i kan anbefale og hvad jeg skal holde mig fra.

skal kunne tage billeder i en rimelig kvalitet og der skal være mulighed for ekstra hukommelses kort

tak! :D
Avatar billede bonedevil Nybegynder
10. maj 2004 - 21:49 #1
Hvis du kun vil bruge 1000 kr på et Digital Kamera så for du ikke meget, Men Jeg ville vælge olympus. Det har kun 8 mb kort med.. Men så må du købe et kort ved siden at ud over det er der 3 gang optisk zoom.. Gå aldrig efter digital zoom. For hvergang  men zoomer digital, halver du dine Megapixel. Med det er et rigtig godt kamera til penge. Her er et Link: http://edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=41282

BoneDevil
Avatar billede uranus Nybegynder
14. maj 2004 - 17:05 #2
Nikon Coolpix 2100 kunne også være en mulighed. Det har jeg set til 1200 kr. Det er et 2.0 Megapixel kamera med nogenlunde de samme specifikationer som overnstående Olympus. Et fint lille kamera til pengene.

Uranus
Avatar billede goaul Praktikant
20. maj 2004 - 22:09 #3
3xoptisk zoom + 15 mb hukommelse + 3.1 megapixel = 1181,- kr. inkl. fragt.

http://edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=40639
Avatar billede hirayz Nybegynder
22. maj 2004 - 02:48 #4
kigger på det vender tilbage
Avatar billede goaul Praktikant
08. juni 2004 - 22:35 #5
Lukketid?