Avatar billede hto78dg Nybegynder
09. maj 2004 - 15:47 Der er 1 løsning

Casio Exilim Z40 VS Casio QVR 51/41

Jeg skal til at købe et af de tre digital kameraer. Spøgrsmålet er om der er nogle der kan fortælle hvilket der tager de bedste billeder? Jeg er klar over at de QVR51 og QVR41 er ens, stort set den eneste forskel er om det er 5 eller 4 MegaPixels (er den enste forskel her ikke hvor stort man kan blæse billedet op ?).
Altså hvilket kamera af Z40 og QVR 51/41 tager de bedste billeder ?
På forhånd mange tak for hjælpen.
Avatar billede hto78dg Nybegynder
28. maj 2008 - 21:45 #1
Det blev QVR51