Avatar billede swane Nybegynder
07. maj 2004 - 21:03 Der er 2 kommentarer

Windows Media Player

Jeg ved ikke om det lige er her,men jeg prøver

Jeg har Windows Media Player 9 på min maskine, som kører WIN.XP.Pro.
Hver gang jeg åbner denne så kommer den ikke helt op og kører, og der sker heller ikke noget når jeg trykker på opdater,ligeså når jeg vil se en film så går der ca.2-4 min. så stopper den og fryser fast, hvorefter jeg må genstarte hele min maskine,det er ret træls
Det skal lige siges at det også kan ske hvis jeg bruger Divx Player

Håber på der er en der vil hjælpe mig med mit problem,om jeg skal afinstalere og prøve at hente en ny eller hvad

Hilsen Hans Hvidovre
Avatar billede d-u-k Praktikant
07. maj 2004 - 21:08 #1
det er nødvendigvis ikke programmet der fejler noget det kan være at din processor ikke kan trække den, vis du har meget andet oppe at køre og noget ligene. prøv windows updatetil media player.
Avatar billede thedeathart Nybegynder
07. maj 2004 - 21:12 #2
prøv med WinAmp 5.02, og hvis det ikke virker så prøv med d-u-k's forslag