Avatar billede sebastianrosen Nybegynder
07. maj 2004 - 12:31 Der er 11 kommentarer

word med dansk stavekontrol

Hej, jeg har en engelsk version af word.. og jeg mangler derfor en danskstavekontrol.. nogen der kender eet sted det kan downloades?
Avatar billede sebastianrosen Nybegynder
07. maj 2004 - 12:32 #1
det skal lige siges jeg har XP pro
Avatar billede hcma Novice
07. maj 2004 - 12:35 #2
nej - du skal nok investere i MS Proofing Tools, som er stave- og grammatikkontrol på mange sprog.
Avatar billede sebastianrosen Nybegynder
07. maj 2004 - 12:38 #3
Så man kan simpelthen ikke downloade en dansk stavekontrol?
Avatar billede hcma Novice
07. maj 2004 - 12:41 #4
det kan du måske nok et eller andet sted, men det får du altså ikke hjælp til af mig.
Avatar billede hcma Novice
07. maj 2004 - 12:41 #5
vejledning er forbudt i.h.t. Eksperten's regler
Avatar billede sebastianrosen Nybegynder
07. maj 2004 - 12:42 #6
...Hvis du ikke ved hvor det er, spørg jeg nok heller ikke dig om hjælp. Mit indlæg gik ud til nogen som vidste det og havde et link
Avatar billede jkrons Professor
07. maj 2004 - 15:28 #7
Men som catbody skriver er det ikke tilladt at give hjælp til ulovligheder på Eksperten, og da stavekontrol på andre sprog end dem, der følger mjed programmet, er betalbare funktioner, vil det altså være ulovligt, hvis du downloader det fra nettet.
Avatar billede sebastianrosen Nybegynder
07. maj 2004 - 15:47 #8
okay, vidste ikke det var ulovligt..
Avatar billede Vase Praktikant
17. maj 2004 - 16:28 #9
Skal det være word? Ellers kan du downloade openOffice m dansk stavekontrol ganske gratis -og er efter min mening lige så godt som word :) (på nogle punkter måske endda bedre)
http://da.openoffice.org/
Avatar billede jkrons Professor
17. maj 2004 - 16:33 #10
tissie-> Openoffice er et rigtigt godt produkt, men det er ikke særligt nemt at integere fx med Access databaser. Her er Word overlegent, og så vidt jeg husker er der ingen specielt god databasefunktionalitet i OpenOffice
Avatar billede Vase Praktikant
17. maj 2004 - 16:44 #11
okaj! wouldn't know about that.. :)