Avatar billede prajm Nybegynder
06. maj 2004 - 06:39 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Ændre baggrunds farve på <tr>

Hej folkens

Jeg sidder og roder med nogle ting og lige nu forsøger jeg lidt og få alle <td> inde i <tr> </tr> til og reagere på en OnMouseOver , men er dette ikke muligt ? altså Så snart noget i den <tr> bliver berørt skal alle <td> ændre baggrundsfarve , er der ikke en nem måde og gøre dette ? :-)
Avatar billede prajm Nybegynder
06. maj 2004 - 06:53 #1
Spørgsmål Lukkes da jeg har fundet løsningen
Avatar billede roenving Novice
07. maj 2004 - 18:45 #2
Kunne du så ikke give den med 3 ord ?-)

-- så du undgår at overtræde reglernes §2.8:

Hvis der udloddes andre præmier end point såsom penge, så skal spørgsmålet placeres i kategorierne Opgaver eller Job/opgaver. Svaret på - eller løsningen til - et sådant spørgsmål behøver ikke at blive offentliggjort på Eksperten - i modsætning til spørgsmål, der involverer point. De skal offentliggøres på sitet. Kategorierne Opgaver og Job/opgaver kan stadig indeholde spørgsmål med point som præmier. I så fald gælder de almindelige regler såsom offentliggørelse af svar.

http://www.eksperten.dk/regler.phtml