Avatar billede thorsteinn Nybegynder
05. maj 2004 - 13:16 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Tilføje lydeffekt til en knap med Actionscript i flash

Hey der..

Jeg skal ha tilføjet knappen en rollover lydeffekt i actionscript. Hvordan gør jeg så det og hvor skal lydfilen ligge? Yderligere inspiration kan hentes fra www.studio-k.dk/test4 hvor det er knapperne i bunden der skal ha en lydeffekt. Her kan i se scriptet.

box0.onPress = function() {
    sider.gotoAndStop(2);
};

På forhånd tak for hjælpen:-)
Avatar billede lyden Nybegynder
05. maj 2004 - 14:16 #1
mySound = new Sound(this);
mySound.attachSound("lyd");
mySound.start();

Sørg for at "lyden" ligger i dit libary - vælg linkage & giv den et identifier navn : lyd - afkryds i export for actinscript
Avatar billede thorsteinn Nybegynder
05. maj 2004 - 14:50 #2
Ahh...Linkage. Den ubetrådte sti.

100 gange tak for hjælpen for nu spiller det bare. Nu er jeg lidt novice i selskab med eksperten.dk så hva gør jeg nu? Ska´ du ikke modtage point af mig for din hjælp og hvordan gør jeg det?

Pisout!
Avatar billede lyden Nybegynder
05. maj 2004 - 16:27 #3
.........jeg lægger et svar :o) & selv tak

Lyden///
Avatar billede lyden Nybegynder
05. maj 2004 - 20:13 #4
.............du accepterer ;o)
Avatar billede lyden Nybegynder
08. maj 2004 - 11:31 #5
Lukke ?
Avatar billede thorsteinn Nybegynder
08. maj 2004 - 12:42 #6
lukke?
Avatar billede lyden Nybegynder
08. maj 2004 - 12:47 #7
hehe..... med mindre du har andre ideer, så kan du klikke på mit navn længst ude til venstre & trykke på accepter :o)
Avatar billede lyden Nybegynder
08. maj 2004 - 16:11 #8
hehe......... thorstein for hulen, nu har du givet mig karma istedet ;o)

Hvis du kigger til venstre kan du se både mit & dit "nick" - klik på mit & tryk på accepter knappen !
Avatar billede thorsteinn Nybegynder
08. maj 2004 - 16:53 #9
hehe...nu tror jeg det spiller:-) Så tror jeg gerne at jeg vil ha min karma tilbage...hehe
Avatar billede lyden Nybegynder
08. maj 2004 - 18:05 #10
næ..næ... :o)