Avatar billede jorgen_c Nybegynder
03. maj 2004 - 20:52 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Point til juks

link og svar lige i øjet i spørgsmål http://www.eksperten.dk/spm/495216

opret svar og inkasser juks
03. maj 2004 - 21:06 #1
2 ting:
1) Der må maksimalt tildeles 200 point pr spm. Men jeg giver gerne 100 point til Juks, da jeg også syntes at han skulle have point for sit svar. Så hvis du selv lukker spm, så opretter jeg et nyt i stedet for til Juks.

2) Dette er lidt mere alvorligt: hvordan forklarer du, at du har 2 brugernavne og at du således ligger og skifter mellem disse og uddeler point efter for godt befindende. Dette er et brud på en af de vigtigste regler her på eksperten og vil næppe blive tolereret hvis en coadmin skulle kigge forbi.
Avatar billede eagleeye Praktikant
04. maj 2004 - 00:20 #2
jorgen_c >> Hvordan kan det være du giver point for et spørgsmål du ikke har oprettet?

Hvis der var en som skulle give juks point er det jakslev som har oprettet spørgsmålet, dog må der så max. gives 200 point for et spørgsmål, som thomasjepsen skriver.

Så du bedes komme med en forklaring på hvordan dit forhold er til brugeren jakslev.

eagleeye / CoAdmin
04. maj 2004 - 15:16 #3
Jeg kan se, at en eller anden har givet mig 0% i karma pga mine "Horrible beskyldninger" i dette spm (det er i hvert fald det eneste spm nogensinde, hvor jeg har beskyldt nogen for noget som helst). Det er jo personens egen sag, men det er da rimelig påfaldende, at jorgen_c vil give ekstra point for et spm, som en anden har stillet. Og når Eagleeye (som CoAdmn) også finder det mistænkeligt, så har Jorgen_C måske et forklarings problem!?

I hvert fald synes jeg, at det er tyndt at nogen giver SÅ dårlig karma pga ét indlæg - hvorfor ikke vurdere en person samlet set, i stedet for at blot at stemple på grundlag af ét indlæg?

Det skal lige indskydes, at jeg ikke på nogen måde har anmeldt dette spm til CoAdmin eller i princippet fordømt det. Jeg har blot oplyst jorgen_c om, at jeg synes at han skulle lukke spm igen, hvorefter JEG ville give Juks 100 point - hvis det er dårlig karma, så ved jeg snart ikke....

Og så kan man jo undre sig over, at Eagleeye ikke har fået samme dårlige karma.
Avatar billede juks Novice
06. maj 2004 - 12:33 #4
Jeg har anmeldt dette til Admin .. der er der vel ikke noget galt i ..
Vi er alle med i dette forum og har pligt til at holde som ment jvf. dets Regler ..
hvis det er en fejl Jorgen_c /Yaklet så kan du jo bare fortælle admin hvordan landet ligger og rede tråde ud med ham ... det er jo ingen der har beskyldt dig for noget .
vi vil bare gerne vide hvilket forhold i har til hinanden..
Avatar billede jorgen_c Nybegynder
20. maj 2004 - 18:07 #5
@@
20. maj 2004 - 22:19 #6
jorgen_c, du synes ikke, at du lige skulle forklare din forbindelse til jakslev, nu da 3 brugere (inkl en CoAdmin) har stillet spørgsmålstegn herved?
Avatar billede juks Novice
21. maj 2004 - 11:36 #7
der er altså noget helt galt her..
24. maj 2004 - 21:29 #8
Jeg har i dag fået vished om, at jakslev intet har med dette spm at gøre.
Hvorfor jorgen_c har oprettet dette spm samt hvorfor han ikke ønskede at udtale sig må forblive et mysterium.

Men for mit vedkommende, har jeg ikke længer nogen mistanke om snyd eller andre uregelmæssigheder.

Jeg beklager hvis mine udtalelser måtte have givet udtryk dette.

/Thomas
Avatar billede juks Novice
24. maj 2004 - 22:46 #9
det ville da stadig være rart at høre status på dette spg....