Avatar billede espersen Novice
03. maj 2004 - 09:48 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

netpointers - nogen der kender dem ?

ifm. med SEO er en af mine venner tilbudt at bruge netpointers.dk (selvf. mod betaling).

1. Nogen der har erfaringer med dem ?
2. ROI (Return Of Investment) (pris/udbytte) ?

(kender lidt til SEO og har brugt bufferzones artikler med meget stor succes - ligger selv blandt Google-top10 på mine egne søgeord)
Avatar billede espersen Novice
03. maj 2004 - 11:18 #1
går måske under navnet Scandico ?
Avatar billede espersen Novice
04. maj 2004 - 19:58 #2
åbenbart ikke
Avatar billede scandico Nybegynder
08. juni 2004 - 14:15 #3
Hej,

Jeg skriver som privatperson, men er i min daglige arbejde ansat i Scandico.dk som forhandler Netpointers løsninger.
Netpointers er uden tvivl den udvikler der har markedets bedste og mest veldokumenterede løsning. Uden at nævne navne er andre SEO firmaer, i et desperat forsøg på at kabre kunder, tyet til mudderkastning og trusler. Det har absolut intet på sig og ingen beviser for deres påstande er nogensinde fremlagt.
Hvis du er interesseret i en seriøs dialog om SEO er du velkommen til at kontakte mig på mit arbejde: Scandico.dk, 70205069 eller skrive i dette forum.

Mvh.

Lasse Jørgensen
Key account manager