Avatar billede lyden Nybegynder
28. april 2004 - 22:47 Der er 2 kommentarer og
2 løsninger

Import af png.

Hej !

Jeg importerer et stk. png. til word, men resultatet er ikke lige det jeg forventer. Det er et logo med en anelse skygge på, skyggen bliver grovkornet og ser rent ud sagt ikke skide godt ud.

Er der nogen der har erfaring med det ?

Jeg arbejder medf office til mac, men får det samme resultat på en office/Pc.

MvHLyden
Avatar billede piphans Nybegynder
29. april 2004 - 10:18 #1
Prøv i stedet at markere dit png billede i et andet program, kopier det og gå tilbage til Word og brug funktionen Rediger - indsæt speciel - billede.

Måske bliver det bedre på denne måde?

mvh P
Avatar billede lyden Nybegynder
29. april 2004 - 18:27 #2
....jeg har ikke mulighed for at afprøve ovenstående pt.

Men skal jeg forstå det sådan at word ikke ikke kan handle png. indeholdende skygge effekt bedre end jeg oplever det.

Man må formode at word konverterer png. til en anden format, når billedet bliver sat ind. ??

Ifølge Word/help, skulle word kunne handle png. ?
Avatar billede piphans Nybegynder
03. maj 2004 - 11:11 #3
altså - når jeg sætter png.billeder ind fungerer det fint. De ser helt fine ud. Men jeg har heller ikke nogen med skygge på... ?
Avatar billede lyden Nybegynder
06. maj 2004 - 10:25 #4
jeps.....det fungerer fint UDEN skygge !