Avatar billede mik789 Nybegynder
28. april 2004 - 22:36 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Arbjedsgangen ved XSL-FO

1)
Kan nogen give mig et kort rids af arbejdsgangen ved brug af XSL-FO, dvs. fra XML-fil til færdig PDF? Ikke i detaljer, men bare hvilke forskellige filer der er involveret i processen og deres funktion.

2)
Kan man også producerere output i rtf-format?

//mik
Avatar billede Slettet bruger
29. april 2004 - 12:35 #1
Såvidt jeg har opsnuset, så vil det typisk foregå ved at man transformerer XML via XSLT til XSL-FO, som man vha. et [java tror jeg]-program der hedder FOP, genererer PDF'en ud fra. Pyha...

/CS
Avatar billede mik789 Nybegynder
28. juli 2004 - 23:11 #2
uha, skulle have været lukket for længe siden...