Avatar billede benneharli Juniormester
28. april 2004 - 22:07 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Formatering af tekst i udklipsholderen

Jeg er af en eller anden grund kommet til at trykke på et eller andet der fjerner formateringen af en tekst når jeg kopierer den og sætter den ind igen. Dvs at "hej" med font 20 fed, bliver til "hej" font 12 normal når jeg sætter det ind igen

Word 2000
Avatar billede x-lars Novice
29. april 2004 - 07:56 #1
Hvis du sætter ind via Rediger > Indsæt speciel....; Hvilke valgmuligheder får du så?
Avatar billede benneharli Juniormester
29. april 2004 - 19:56 #2
Hmmm.... rodede lidt med indsæt speciel og nu virker det. Lav lige din kommentar til et svar ;-)
Avatar billede benneharli Juniormester
07. maj 2004 - 01:07 #3
--> x-lars
lav lige din kommentar til et svar
Avatar billede x-lars Novice
08. maj 2004 - 12:31 #4
Absolutely! §;-D
Avatar billede x-lars Novice
17. august 2004 - 07:04 #5
Takker for point. §;-D
Avatar billede benneharli Juniormester
17. august 2004 - 10:44 #6
Ja den er jo lidt gammel, men mail-systemet har åbenbart ikke virket ;-)