Avatar billede repsej22 Nybegynder
28. april 2004 - 17:29 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Entourage 2001-MacOs 9.2.2

Et lille irriterende problem:

Af en eller anden grund kan jeg ikke få Entourage til at placere min signatur FØR den citerede text når jeg "replyer" på en email. I Outlook var det ikke noget problem

Har nogen oplevet det samme?
Avatar billede egonspock Seniormester
28. april 2004 - 18:06 #1
Jeg går ud fra at det er på samme måde som i OSX. I Entourage, gå i Mail and News Preferences, vælg fanen Reply & Forward, slå "Place insertion point before quoted text" til. Det skulle være nok :-)
Avatar billede repsej22 Nybegynder
28. april 2004 - 18:41 #2
Ja, sådan virker det også i Outlook 5, men desværre ikke i Entourage/MacOs9.  :o(
Jeg kan godt slå "Place insertion point before quoted text" til, men signaturen kommer stadig til sidst ...måske det er en bug i Entourage MacOs9 version. Og det er det samme på alle de 15 maskiner jeg har adgang til.
Avatar billede egonspock Seniormester
28. april 2004 - 19:35 #3
Jeg mindes ikke at have det problem, dengang jeg kørte OS9, så det lyder som om et eller andet er galt. I min OSX Entourage ser det ud som om indstillingen med insertion point er knyttet til at "Prefix my replies with Internet-attribution lines" er slået til. Mon det kan være en årsag?
Avatar billede repsej22 Nybegynder
28. april 2004 - 22:27 #4
Du er genial...det løste problemet  :o)
Avatar billede egonspock Seniormester
28. april 2004 - 22:52 #5
Det var rart at høre!