Avatar billede Slettet bruger
27. april 2004 - 13:34 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Hvordan hoster jeg et spil i warcraft III?

Hej

Jeg kan ikke hoste et spil i warcraft III, hver gang jeg prøver siger den bare at det er fordi jeg har en firewall i vejen eler sådan noget. vi har et tele danmark bredbånd modem 1k forbindelse.
Avatar billede mcgoat Nybegynder
27. april 2004 - 13:37 #1
Prøver du at hoste et lokalt netværk spil? eller over internettet? for hvis det er over internettet skal du nok finde ud af hvilke porte warcraft3 bruger og så ringe til TDC og få åbnet dem i din router
Avatar billede Slettet bruger
27. april 2004 - 13:38 #2
Hej, det er over internettet den er galt med, jeg har porto 6112
Avatar billede mcgoat Nybegynder
27. april 2004 - 13:39 #3
Du skal nok ringe til TDC og sige at du skal have åbnet og forwardet den port i din router/firewall..
Avatar billede Slettet bruger
27. april 2004 - 13:43 #4
hmm ok det vil jeg så prøve
Avatar billede mcgoat Nybegynder
27. april 2004 - 13:49 #5
Hvis du har Winxp skal du nok også huske at slå din personlige firewall fra, eller også åbne porten der
Avatar billede mcgoat Nybegynder
03. maj 2004 - 07:58 #6
fået det til at virke?
Avatar billede Slettet bruger
19. februar 2005 - 19:46 #7
jeg har slået den fra men virker stadig ikke :(